Betjeningspanel
Beskeder
Det er vigtigt og stille de rigtige spørgsmål når du hyrer en service professionel til at hjælpe dig med et projekt. Her er nogle vigtige tips der kan hjælpe dig med at træffe den rette beslutning:

Lav din research.

  • Planlæg det. Overvej designet og materialerne du ønsker. Jo flere projektdetaljer du kan give til den professionelle, jo bedre bliver dine tilbud og det endelige produkt.
  • Anmeld den professionelles tilbud og StarOfService profil. Sammenlign priser, erfaring og tidligere arbejde for at få en fornemmelse af hvad der vil fungere bedst for dig. Husk og besøg de professionelles StarOfService profiler for at se billeder af tidligere arbejde, anmeldelser og licensinformationer for at hjælpe dig med at træffe det rette valg.
  • Stil spørgsmål. StarOfService gør det nemt og kommunikere med professionelle ved brugen af forespørgselsblanketter og en sikker besked-platform. Hold dig ikke tilbage med at spørge den professionelle så mange spørgsmål der er nødvendigt. Det er smart og spørge ind til lignende projekter som den professionelle har udført, referencer fra tidligere kunder, hvis dit projekt kræver en tilladelse og om den professionelle planlægger og uddele noget af arbejdet til øvrig arbejdskraft.
  • Tjek den professionelles licens og forsikring. Nogle projekter kræver yderlig licens og forsikring; se vores artikler om hvordan du kan verificere en professionelles licens og undersøge hvilken forsikring der passer bedst til dit projekt.

Tjek den professionelles StarOfService profil ud.

  • Få et overblik. Brug den professionelles profil for at få yderligere detaljer omkring hvad der ikke er inkluderet i tilbudet; for eksempel, arbejdserfaring, antal job udført, og hvor mange ansatte deres firma har.
  • Anmeldelser betyder noget. Anmeldelser kan give værdigfuld information omkring en professionels punktlighed, tekniske færdigheder, kvalifikationer og kvalitet af arbejde udført. Verificerede anmeldelser er anmeldelser fra kunder der gennem StarOfService har hyret den professionelle, mens uverificerede anmeldelser kommer fra kunder der fandt den professionelle andetsteds. Du kan også se hvordan den professionelle svarede på anmeldelser for at få et indblik i hvordan de behandler deres kunder.
  • Billeder siger mere end tusind ord. Det er en kliché, men sandt. Professionelle kan slå billeder og videoer op af deres arbejde for at fremvise tidligere projekter. Kig for eksempel på lignende projekter den professionelle har udført. Hvis ikke du ser nogle billeder, kan du frit kontakte den professionelle og bede om at få udleveret nogle.
  • Bekræft legitimationsoplysningerne. I legitimationsoplysninger sektionen, kan du se adskillige indikatorer af den professionelles tidligere erfaring med StarOfService. Profilemblemer (Bronze, Sølv og Guld) indikerer kvaliteten af den professionelles profil og Top Professionel emblemer indikerer at den professionelle har været anerkendt baseret på deres kunders anmeldelser over det sidste år. Du kan også se et baggrundstjek emblem (som betyder at den professionelle har bestået et national baggrundstjek) eller et licensemblem (der viser at vi har været i stand til at godkende den professionelles licens gennem en offentlig database).

Skriv detaljerne ned (og behold en kopi).

  • Giv rigelig med info. Vær sikker på at inkludere specifikke projektdetaljer så du modtager tilbud fra professionelle som er villige og møder de krav du har.
  • Vær præcis med dine forventninger. Hvis du leder efter en bestemt stil, design eller teknik, send billeder eller tilføj dem til detaljerne omkring dit projekt. Ydermere, så kan du altid tage kontakt til professionelle hvis du ønsker og diskutere detaljerne over telefonen. Når du har hyret en professionel, er det også vigtigt at bestemme betalingsmetoden og specifikke foranstaltninger for dit projekt.
  • Underskriv en kontrakt. Når du er klar til at ansætte, vil en skriftlig kontrakt være den bedste måde at sikre at du og den professionelle er enige, især i tilfælde af meget tekniske eller dyre projekter. For større hjemme-renoveringsprojekter, angiver mange projekt- og betalingsdetaljerne i en kontrakt. Mindre projekter, såsom engangs-husrengøring eller massage, kan kræve en anderledes tilgang. Kontrakten må inkludere hvem, hvad, hvor, hvornår og prisen for projektet. For lange projekter, kan du specificere betalingstidspunkter i kontrakten.
  • Behold kopier af dine journaler og betalinger. Skab et register af kommunikationer, fakturaer, kvitteringer, forsikring og licensbevis. For bygge-relaterede projekter kan det være smart og tage billeder undervejs. Billeder og dokumenter hjælper i tilfælde af uventede komplikationer. Ligegyldigt hvad dit projekt er, spørg altid om ekstra udgifter før og vær sikker på at få en kvittering fra den professionelle.

Brug din sunde fornuft.

  • Vælg ikke pr. automatik den professionelle med laveste pris. Vi elsker alle gode tilbud og mange af de tilbud du modtager vil være netop det. Men det kan være en god idé og få en forklaring for at forstå den usædvanlige lave pris.
  • Tag dig god tid. Hold dig ikke tilbage med at stille en masse spørgsmål og få al den information du behøver før du træffer et valg om ansættelse.
  • Få hjælp hvis du står over for et problem. Hvis problemer opstår mens dit projekt bliver færdiggjort er første trin at få det løst med den professionelle, hvilket ofte er løsningen. Hvis I ikke kan blive enige, kontakt os venligst. Vi er her for at hjælpe.
  • Følg dine instinkter. Hvis noget ikke føles rigtigt, så stol på dig selv. Det vigtigste er at du investerer den tid og indsats i beslutningen om ansættelse så du kan nyde et fantastisk fuldendt projekt.